Score A i-Teacher

Score A, i-Teacher, Kenshido, Online Learning, e-Learning, Bonafide Academy

About Me...

Hi, I'm Jason, a full time E-Learning Consultant. Now i am enjoying my financial freedom by earning passive income through Score A I-Teacher business. My success begins with Bonafide Academy, with their consistent and continuous support system, i achieved my first 5 figure income in a shortest period of time. Allow me to share with you on my secrets to how leverage your contacts and earn a 5 or 6 figure passive income.

About Bonafide Academy...

Bonafide Academy has system to create the skill, enhance knowledge and develop entrepreneurship for networkers. This school has created more testimonies of 5 and 6 figure income earners in the shortest period of time. "You can get everything in life you want if you will just help enough other people get what they want" Zig Ziglar

Show Me The Money (B.M)


Inilah persoalan lazim, bagaimana seseorang menjana pendapatan RM1,500 - RM10,000 seminggu membuat program Skor A. Bagi saya, pendapatan sebegitu tidak diragui kerana dengan melalui sistem applikasi leverage pastinya boleh!

Apakah itu LEVERAGE? Dalam erti-kata mudah, cara kita memanfaatkan waktu terbaik, rangkaian dan sumber yang sedia ada secara percuma digunakan secara efektif. BAGAIMANA? Contoh, sewaktu masa rehat kerja, saya mempunyai 1 jam, saya menggunakan waktu tersebut untuk berkongsi dengan rakan sekerja saya tentang bagaimana jika mereka boleh menjana pendapatan tambahan RM1, 000 - RM5,000 setiap minggu bekerja secara part-time/sampingan. Apakah mereka tidak akan berminat? Dunia zaman sekarang penuh dengan cabaran untuk kehidupan selesa, jadi pendapatan sampingan adalah satu keperluan dan tidak ada yang mahu menolak peluang untuk mendapatkan pendapatan tambahan.

Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari

Mengapa PENDAPATAN SAMPINGAN? Pada zaman sekarang,  gaji sekitar RM1, 500 untuk RM3, 000,  tidak mencukupi, ini kerana kehidupan harian  kita menjadi lebih rumit dengan meningkatnya keperluan perkhidmatan asas untuk menjalani hidup normal. Sebagai contoh, berapa ramai antara kita dapat menjalani hidup normal tanpa Telefon bimbit? Kereta? perkhidmatan Internet?  perkhidmatan Astro? kad perubatan? Insurans? dll... apakah hidup kita tanpa Facebook? Dengan itu, keperluan asas kita telah berkembang dan beban pembayaran bil semakin meningkat. Ketika kos kehidupan harian meningkat, hutang kita naik, kita mula terjebak untuk keperluan kad kredit, pinjaman peribadi, wang muka daripada syarikat dan sebagainya.

Jadi, mengapa anda perlu menggunakan kad kredit dan mengambil pinjaman apabila anda boleh memiliki TUNAI untuk kegunaan membayar?

SHOW ME THE MONEY! Bagi ramai, inilah bahagian yang paling sukar untuk mereka menerima hakikat, bahawa,

Kita Tidak Akan Jadi Kaya Bekerja Dengan Gaji Bekerja

Keperluan yang meningkat dan gaji yang tidak mencukupi, tidak akan menyelesaikan masalah kewangan anda!

Adakah anda tidak mempunyai IMPIAN? Dalam hidup ini, apakah impian anda untuk memiliki dalam jangka masa 6 bulan, 1 tahun, 3 tahun, 5 tahun? Tanyakan kepada diri sendiri .... Ramai antara kita memiliki keinginan, harapan, impian, tapi itu hanya angan-angan sahaja, tetapi tidak mengambil inisiatif dan langkah-langkah untuk mencapai IMPIAN. IMPIAN saya iaitu dalam July'11, saya ingin memiliki BMW Z4.

Sehari selembar benang, lama-lama menjadi sehelai kain

Bekerja 9:00-6:00 tidak akan mencapai membeli impian anda dalam SEUMUR HIDUP.

Jadi apa yang harus saya lakukan?

Ikuti saya SISTEM, sistem yang telah dibuat, terbukti, berjaya, atau tidak aku tidak Kesaksian anda di sini hari ini menaip laman ini. Ini adalah sederhana. Lakukan langkah-langkah ini:

1. Ambilkan sehelai kertas,
2. Tuliskan IMPIAN anda,
3. Di laman blog saya, klik MYCONTACT,
4. Isikan borang,
5. atau, hubungi saya, nombor bimbit saya yang diberikan di laman tersebut
6. dan kita bersembang di kedai kopitiam or tomyam, saya memberikan Formula menjana DUIT

Stumble ThisFav This With TechnoratiAdd To Del.icio.usDigg ThisAdd To RedditAdd To FacebookAdd To Yahoo




 

score a

score a

score a

score a

score a